tirsdag 24. mai 2011

Mye gøy på nett-tv!

Anne på moseplassen har den fulle oversikten!
Masse bra snadder for "hagenerder" som meg.
All takk til Anne for den jobben hun gjør.
Det er jo bare å klikke, så har hun lagt alt klart!
TUSEN TAKK, ANNE!!!

Må fokusere på det positive nå!
Virker som om blogger sliter litt i dag,
eller er det bare meg?
Får ikke til å laste opp bilder eller kommentere innleggene på bloggen i dag.
Grrr.
Bildene blir avvist, og jeg kommer opp som anonym...
Hmm...
Får prøve igjen i morgen.
Ha en god dag i vinden!

3 kommentarer:

  1. såå trivelig at du har blogg!! og takk for fine ord inne hos meg. jeg skal så absolutt følge med videre på denne fine hagebloggen din...hagen ser rett og slett DEILIG ut. gleder meg til jeg og får stoor hage en vakker dag...
    Nå har jeg truffet e-gutten, og han var nydelig!!!
    klem klem

    SvarSlett
  2. Takk takk:) Terapi m hage:) Gleder meg til å treffe lille-E! Heldige dere som er så nærme! Klem

    SvarSlett
  3. Hei!

    Enig - kjempefin TV-oversikt:-)

    Jeg har også hatt problemer med Blogger i det siste. Oppdaget i går at hvis jeg fjernet "Forbli pålogget" fikk jeg fram profilen min. Rare greier, men det funket. Håper det hjelper deg også:-)

    SvarSlett