onsdag 11. mai 2011

Syrinen blomstrer!




Er dette ikke fantastsk?
Nå er det rett før den deilige duften brer seg utover hagen!
Knoppene er så nær bristepunktet de kan komme.
De er lilla, men har ikke riktig åpnet seg helt.
Skal rett ut i morgen
tidlig, for å sjekke tilstanden.
Gleder meg!!






I dag arrangerte det lokale Kvinne- og familielaget hagedag.
Salg av sommerblomster fra bogrønt, kaffe og vafler mm.
Utlodning var det også.
Hadde et lite håp om at det var muligheter for plantebytte.
Gikk ned for å sondere forholdene, men kun muligheter for å kjøpe i dag.
Så slapp jeg å gå hjem etter mine bebiser, i alle fall.
Kjøpte meg en kopp kaffe og noen lodd.
Jeg kunne ikke kjøpe noen sommerblomster nå,
da jeg venter spent på min egen produksjon...
Mulig jeg endrer mening etterhvert.

Takk for i dag!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg :)
    Takk for veldig hyggelig besøk på bloggen min! Det er kjempeartig å få slike koselige kommentarer:)
    Og det å kunne veksle erfaringer, hagedrømmer, gi og få inspirasjon fra andre hageelskere er jo så kjekt!!
    Så må eg sei at eg berre elsker syrinene dine! Ser så gamle og flotte ut med dei grove greinene sine. Har lagt meg til som følger, for hvem vet, kanskje kjem det opp murer hos deg også en eller annen gang? og det må eg jo følge med på... ;)
    Ha det kos!
    Klem

    SvarSlett
  2. her blomstrer også syrinene, så vidt. Gleder meg til neste uke, for da står vel gatene her bugnende :)

    SvarSlett