søndag 1. mai 2011

En ettermiddagsøkt i solsteiken

Tenk å måtte ha jobbelørdag på sånn en fantastisk lørdag!
Etter endt jobbedag heiv vi oss rundt for å få litt skikk utenfor verandatrappa!
Jammen ble ikke husbonden også fanget av min iver.
Vi var riktig flinke syns vi sjøl.
I løpet av noen få ettermiddagstimer,
 og takket være en generøs nabo fikk vi plutselig et dekke av naturstein!
Flott!



Mer jord i bedet neste,
så er det bare å plante ut småplantene som godgjør seg i vindfanget,
og så noen sommerblomster +++
Så venter vi et blomsterflor i rabatten...
Den som følger med får se.
Sliten og trett nå.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det blir!! Dere er så gode!

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Jeg ser at denne bloggen ikke står på hageblogg-oversikten og har nå lagt deg til. Regner med at det er ok. Dersom det ikke er ok så gi meg beskjed via epost (står i profilen), så tar jeg deg naturligvis av.

    Så vakker stensetting da! Herlige farger :)

    SvarSlett
  3. Det blir veldig fint! Også naturstein da! Det er jo så utrolig pent.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige komentarer! Anne: Helt i orden;) Takket være inspirasjon fra deg, tør jeg å hoppe inn i blogglandia. Du gjør en kjempejobb m blogginga di! Takk!

    SvarSlett