fredag 6. mai 2011

Åh, ventetid for utålmodige!

Hva skal jeg nå finne på?
Blir jo helt rastløs...
Ingen rabatt å jobbe i.

Vinner nr 1 av Bo bedre's hagekonkurranse er kåret. http://bo-bedre.no/
Gratulerer, Christina!
Det er enda et lite håp igjen...
Forbereder oss på å brette opp ermene og sette igang.
Det må vi jo uansett :)

I dag skal jr feire bursdag.
Det leder mor inn i en apatisk tilstand.
Bør jeg sette opp tau rundt rabatten?
Kommer alle til å like seg?
Blir det nok mat/kake?
Er badet reint?
Har vi glemt å dekke på til noen?
Blir jr fornøyd m selskapet?
Hjelp!!!

I stedet for å sitte her og tenke på det jeg skulle ha gjort før inntoget av guttegjengen,
ville jeg mye heller gjort så mye annet.
Plukket litt i beddene, plante litt i krukker,
kanskje tatt en tur til byen og ordnet 17.mai ærender.
alt det andre frister så mye mer.
Får heller hive meg rundt, så kanskje jeg får tid til litt egen fornøyelse etterpå...
(Også kaller jeg meg rastløs?)
Apatisk, ja...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar