fredag 3. juni 2011

Drømmen om et drivhus!

Hvem eier vel ikke en slik drøm, når en først er hekta på hage?
Tror det hadde blitt veldig flott her:


En kjapp skisse fant veien ned på papiret i går.


Så nå har jeg begynt å samle!
Teglstein og vinduer nok til et lite drivhus, ca2 x 3m.
Nabohuset skal bytte vinduer i løpet av relativ kort tid,
så jeg har et håp om å kunne gjenbruke dem...

Mistanken om leieboere i fuglekassa,
er så til de grader bekreftet!
Sjekk her!


12 små blåmeis-nøster!
Utrolig!
Hadde ikke peiling på at de kunne få så mange unger i ett kull.
Tenk så travelt mor og far må ha hatt det!
Nå er det nok like før de flytter ut, og tar vingene fatt.
Ut i verden og dens farer.
Stakkar...
Får håpe de klarer seg!

Nå tar jeg fri!
Ut i solen og nyt hagelivet!!
God helg!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg drømmer også om drivhus, men det må komme når jeg vet at jeg har tid til å være der. Håper å bli ferdig med anleggsarbeider i sommer.
    Og paviljon/lysthus blir det i år.

    Så gøy med fugleungene.

    SvarSlett
  2. Kjenner til den drivhuslengselen! Jeg har et lite på 4kvm, men lengter etter et myyye større! Så mitt tips er; lag det større enn du tror du vil ha :-)
    Lykke til!

    SvarSlett