fredag 13. april 2012

No livnar det i lundar!

Det har det faktisk gjort lenge nå!
Våren kom utrolig tidlig her sør i år.
Dager i slutten av mars med sommertemperaturer
ga en pangstart for våryre liv!


Bjørka har for lengst fått musører.
Studenten har det travelt,
men unner seg noen friminutt i hagen.
Eksamen i dag ble belønnet med to timer hagesysling!


Drister meg til et kjapt innlegg som livstegn.
Livstegn som hageelsker og student.
Blir nok en god stund til neste gang dere ser noe til meg...


I juni... Da er jeg dønn klar for hagen!!!


Nå er rådyrstengselet på plass!
I år skal de ikke få tulipanene mine!!


4 kommentarer:

  1. Hei fra en annen hage på sørlandet!! Ser du sliter med rådyrene? Jeg har nettopp flyttet inn i nytt hus, og har skjønt at det kryr av rådyr her.. huttemegtu!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt hus!
    Ut fra bildene på bloggen din nyter du utsikt ut til mitt bosted :)
    Lykke til med sådden og veksten!
    Er heller litt inaktiv i bloggeverden pt.
    Kommer sterkere tilbake i juni.
    Fulltidsstudent... Sier vel sitt.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til du blir fulltidsblogger!:) Jeg har lesedager ons og tors denne uka, så jeg er klar for lunsj/kaffi om du har tid! Klem

    SvarSlett
  4. I dag surfer jeg rundt på hageblogger for å få litt idèer, og vips så fant jeg din. Masse inspirasjon og for en fin blogg du har. Takk skal du ha for alt du deler :)) Også er du i sør? det er jeg også. Ønsker deg en fin helg videre - og kos deg med alle prosjekter i hagen, det er koselig, ikke sant? Gleder meg til å få litt orden på den her også ;)) klem til deg

    SvarSlett